petek, 3. februar 2012

I will take you to another world.


Popolen? Ja z to besedo bi ga lahko opisala. Mi verjame? Ne. Mi kdaj bo? Nevem. kaj je tako popolnega na njemu? Z eno besedo vse.Njegove oči ,so prvo,kar se najbolj opazi,so rjave barve,sicer nikoli nisem opazila rjavih,bile so mi tako vsakdanje.potem pa sem zagledala njegove. Bile so drugačne od ostalih in ko se je nasmejal,so se mu zasvetile kot najsvetlejša zvezda. In ko me je pogledal mi je zastal dih. Tako božanske oči. Tako prelepe. Z eno besedo so popolne.Njegov nasmeh,je kot,da bi videla angela,ki se ti zasmeje iz nebes. Ampak on ni angel. Ko se nasmeje,dobim tak,čuden obcutek v trebuhu. Všeč mi je. Njegov nasmeh,z eno besedo popolen.Pravzaprav,je njegov celoten obraz,popolen.Sliši se nemogoče,tudi jaz nisem mogla verjeti. Ampak enostavno,si ne zasluži nobene druge besede kot to. In zdi se mi,da je se ta premalo. On ni kot ostali,on mi je spremenil življenje in pogled na svet. Včasih misli da mi je odveč,kar me hkrati razočara,da tako misli. On je enostavno meni vse. Pa četudi mi to kdaj ne vrjame,jaz brez njega, nemorem. Jaz diham samo se za njega. Že od začetka,sem mu rekla, samo jaz in ti,vsi ostali,so nepomembni. Tako,upam da bo tudi ostalo. Ker si ne predstavljam vec življenja brez njega. In ko ga po dolgem času vidim? Kot otrok,ki dobi novo igračo. Enostavno sreča. Ker ga vedno tako pogresam,čeprav se morda ne opazi. Ne moram brez njega zdržati. Čez dan nemoram,ce ga ne slišim. Enostavno, on mi je kot droga,drogerašu,kot cigareti,kadilcu,kot potrebuje vsak človek zrak. Če bi njega izgubila,bi izgubila vse. Imava dneve ko se prepirava,žal mi ni za njih,če jih nebi bilo,se nebi razumela,kot se zdaj. Čeprav je za brezveze,tudi najbolši poročeni par se krega. Ampak brez problemov,kje bi bil potem svet? Pravzaprav je bistvo,da je on popolen,rečem mu to vsak dan,pa mi verjame? Seveda ne. In res,da je veliko drugih ljudi na svetu, pravzaprav jih je ogromno, cez 7 biljonov. A od vseh teh, si želim samo njega. Samo njegov nasmeh,samo njegov pogled, njegov tesen objem in sladek poljub. Želim si samo njega,do konca zivljenja,da me nebi nikoli zapustil,da bi mi stal ob strani in jaz njemu. Da bi ob dobrem in slabem,si bila ob strani. Da bi bila skupaj,zavedno. Res, da sem mogoče premlada da bi to razmišljala,ampak jaz njemu zaupam in ga ljubim zato tudi verjamem da bo tako ostalo. Mogoče nebo? Nikoli nevemo,ampak jaz bom prej pozabila dihati kot pa pozabila na njega.
music of the day

Ni komentarjev:

Objavite komentar