sreda, 21. november 2012

fear



Živjo :)

Saj nevem, kako naj sploh začnem. Že od nekdaj me je zanimalo pisanje blogov ipd. Zato sem se odločila da spet nadaljujem tu. Pravzaprav, kje naj sploh začnem? Predstavljam se kot 14 letno punco, ki nima ravno lepega življenja. Nimam veliko prijateljic, nisem popularna v šoli.
No, nadaljujmo .
Kot vsi imam tudi jaz vsak dan domačo nalogo. Tokrat sem imela pri angleščini. Morala sem napisati o svojih strahovih, o tem nerada govorim, ker mi je neprijetno. Zato sem napisala kratko zgodbo o neki punci ( to sem seveda jaz ) . Samo upam lahko da ne bo učiteljica posumila, da govorim o sebi haha. ps. : če koga zanima zgodba, jo bom objavila na koncu :)
Povem vam še svojo zgodbo.
Ne spomnim se dneva, ko sem bila še vesela. Pravzaprav, vedno sem imela probleme ... V šoli, doma, z prijatelji, z ljubeznijo ... No, saj vem, da imam pred sabo še veliko let in da nesmem skrbeti zaradi ljubezni, ampak glede na to, da sem se poskusila ubiti tolikokrat, mislim da bi lahko imela vsaj eno pravo ljubezen.

V šoli nikoli nisem bila dobra. Pravzaprav, bila sem 2. najslabša. Sedaj se počutim kot, da sem najslabša na celem svetu. Pravzaprav, vem. Ravno v ponedeljek sem bila vprašana geografijo. Ta predmet SOVRAŽIM. Počutim se tako neumno saj nič ne razumem. Ker se nisem učila sem si privoščila enko. Potem pa me je učiteljica poniževala, češ če neznaš tako kot ona, pridite na dopolnilni pouk, to si nezasluži pozitivno itd. Sovražim ko to učiteljice počnejo. Sovražim da se mi sošolci in sošolke nato smejijo. SOVRAŽIM ŠOLO.

Šola ni edina stvar, ki jo sovražim
Doma tudi ni ravno rožnato. Z mamo se že dolgo ne razumem. Pravzaprav sploh nevem zakaj me tako sovraži. Saj pravijo da me ne, ampak vidim v njenem pogledu da misli drugače. Z sestro se velikokrat ne pogovarave, niti ne razumeve. Očka pa ... no ja, kot da se nepoznava ... Počutim se tako osamljeno. Zaradi takih okoliščin, mislim, da je moje življenje brez pomena. Saj ne bo nič iz mene! To mi pravijo starši. Saj bom umrla sama! Tudi to od njih slišim, ker nisem takšna kot si oni želijo, fant pa me bo itak zapustil. Potem pa se moje 'prijateljice' čudijo zakaj sem tako pesimistična.
The end
To bo za danes vse :) Tukaj je še povezava za zgodbo: http://justmeandyou-againsttheworld.tumblr.com/post/36150833630/i-wrote-a-story-guys-d-please-tell-me-what-you-think
Lep pozdrav vsem :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar